Let's go! - Reisverslag uit Woudenberg, Nederland van Nina Leenstra - WaarBenJij.nu Let's go! - Reisverslag uit Woudenberg, Nederland van Nina Leenstra - WaarBenJij.nu

Let's go!

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Nina

18 Januari 2015 | Nederland, Woudenberg

Hi lieve familie, vriendjes & vriendinnetjes,

Daar zit ik dan in m'n bedje in m'n "nieuwe" kamer, want Lisa vond het tijd worden dat zij mijn fantastische kamer over ging nemen, nu ik toch wegga..
Nog iets minder dan 24 uur en dan zit ik in het vliegtuig om mijn droom werkelijkheid te maken: 'Een stage in het buitenland en het liefst aan de andere kant van de wereld'. Het gaat allebei gebeuren en ik heb er zin in!

Of alles al klaar is om te vertrekken? Uhm.. Als ik morgen mijn koffer heb ingepakt en mijn ticket heb geprint, dan wel ja. Gelukkig, heb ik daar nog tot 18.00 uur de tijd voor, want ik hoop dan naar Schiphol te vertrekken en om 22.00 uur op te stijgen.

Ik beloof niks, maar ik hoop jullie op o.a. deze manier op de hoogte te houden van mijn ervaringen in Nieuw Zeeland. Ik zal hier ook foto's opzetten, maar zal dit ook doen via Instagram. Je kunt mij volgen op het account: ninaleenstra

Links onderin op deze pagina kan je je aanmelden voor de mailinglijst. Op die manier zul je elke keer een mail ontvangen als ik een nieuw verhaal heb geschreven!

Tot over een paar maanden,

Nina

• 20 Januari 2015 - 19:25